Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Płatnik 10, 9 / Odp: Aktualizacja danych identyfikacyjnych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jbkom dnia 22 Lipiec 2015, 11:00:56 »
co z pracą z programem przy kilku pracownikach, dotychczas podpis był potrzebny przy wysyłaniu
jeśli dobrze to rozumiem to teraz jedna osoba będzie musiała biegać z kluczem jak jakiś pracownik będzie potrzebował aktualizacji, albo każdy dostanie swój podpis, pytanie tylko co z upoważnieniami

ze względu na sposób pracy w biurach rachunkowych póki co pesymistycznie jestem nastawiony do funkcjonalności i wygody działania z ipp. płatnik to typowy program klikacz, obawiam się, że teraz tego klikania nam dojdzie jeszcze więcej
12
Płatnik 10, 9 / Odp: Aktualizacja danych identyfikacyjnych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 21 Lipiec 2015, 16:47:00 »
Niestety ZUS jest głuchy na argumenty, że jest to delikatnie rzecz biorąc 'trudne' rozwiązanie.

Sugeruję napisanie maila na platnik@zus.pl -> każdego do tego zachęcam - może pod naporem zmienią to.
13
Płatnik 10, 9 / Odp: Aktualizacja danych identyfikacyjnych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jbkom dnia 21 Lipiec 2015, 13:38:04 »
czy tylko mnie irytuje czas potrzebny na pobranie i aktualizację danych? czy można to jakoś inaczej rozwiązać?
w biurze rachunkowym przy 300 płatnikach w programie, podczas wysyłania zestawów 5 godzin spędzie na wpisywanie pinu jak przeniosą mi wszystkie firmy do ipp
14
Zagadnienia techniczne / Odp: Kopia bezpieczeństwa - tutorial krok po kroku
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mike_00 dnia 20 Lipiec 2015, 14:20:48 »
odkopię trochę temat,

przy archiwizacji płatnika dostaje komunikat:

"nie udało się utworzyć pliku logu.
P:\Raporty\SICB_20150720_130026.dat"

przejmować się tym?

15
Raport RSA / Odp: Raport RSA dla Płatnika 10.01....
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 18 Lipiec 2015, 09:05:45 »
16
Raport RSA / Raport RSA dla Płatnika 10.01....
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kasik1 dnia 18 Lipiec 2015, 08:22:59 »
Czy będzie dostępny Raport RSA dla Płatnika 10.01....
Mam ten dla Płatnika 9, ale po "wymuszonym" podniesieniu wersji niestety nie łączy się  :'(
17
Zagadnienia techniczne / Odp: Błąd EAccesViolation
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PrzemekP dnia 15 Lipiec 2015, 17:15:56 »
dziękuję za informację,
szkoda że od nich takiej nie otrzymałam

ale faktycznie zauważyłem, że przy wcześniejszej weryfikacji ten błąd się nie pojawia

pozdrawiam

18
Zagadnienia techniczne / Odp: Błąd EAccesViolation
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 15 Lipiec 2015, 17:11:28 »
To jest znany błąd istniejący w Płatniku od wersji 9 to tej pory nie rozwiązany.

Nie wynika to z importu z Optimy czy z innego programu. Pewnym 'ominięciem' jest weryfikowanie zestawu w zestawach wprowadzonych i zapisanie go przez procedurą wysyłki, tak aby zestaw nie był poddawany pierwotnej weryfikacji na etapie wysyłki.
19
Zagadnienia techniczne / Błąd EAccesViolation
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PrzemekP dnia 15 Lipiec 2015, 16:58:31 »
Witam,
może ktoś spotkał się u siebie z takim błędem?
jedyną zaobserwowaną regułą,  to występowanie na zestawach zaimportowanych z programu kadrowego ( Optima), powiedzmy tak co 15-sty zestaw

prowadziłem długą korespondencję z "Centrum Wsparcia Informatyki w obszarze Elektronicznej Obsługi Klienta" ,
wszystkie polecenia z ich strony zostały przeze mnie wykonane, jednak błąd powraca

pozdrawiam
20
FAQ - najczęściej zadawane pytania / Błąd 61000903 (dla DRA wysyłanego za samego siebie)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 15 Lipiec 2015, 11:18:12 »
Powyższy błąd powstaje w sytuacji gdy po przyłączeniu do IPP dane otrzymane z ZUS w kartotece ubezpieczonego różnią się od danych będących dotychczas w kartotece. W takiej sytuacji dane z kartoteki uzyskują status 'Historyczne', a prawidłowymi są dane otrzymane z ZUS. Jednak program Płatnik nie radzi sobie z taką sytuacją i kończy się to komunikatem o błędzie 61000903.

Aby rozwiązać powyższy problem należy:
1. Pobrać plik http://www.innersoft.pl/downloads/biblioteki.7z i rozpakować do dowolnego katalogu.
2. Zamknąć program Płatnik
3. W katalogu instalacyjnym programu Płatnik wyszukać plik - ASSECO.WRF.COM.dll i skopiować go do innego katalogu albo zmienić jego nazwę
4. Wkopiować do katalogu instalacyjnego programu Płatnik plik ASSECO.WRF.COM.dll uzyskany z pliku z poz. 1
5. W katalogu DANE znajdującym się w katalogu instalacyjnym programu Płatnik wyszukać plik - dane_z_zus.xml i skopiować je do innego katalogu  albo zmienić jego nazwę
6. Wkopiować do katalogu DANE znajdującym się w katalogu instalacyjnym programu plik dane_z_zus.xml uzyskany z pliku z poz. 1
7. Uruchomić ponownie Program Płatnik i ponownie zweryfikować dokument DRA.
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10