Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Płatnik 9 (8) / Odp: Błąd ZUA w chwili wysyłki mimo aktualizacji komponentów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez payroll dnia 15 Grudzień 2014, 22:10:44 »
dokonałam aktualizacji Płatnika do 'F', niestety nie pomogło

Taki pomysł... Czy istnieje taka możliwość, aby człowiek zmienił swój adres zameldowania a ZUS taki fakt porównuje z własną bazą. Ja nie mając aktualizacji tego adresu mam taki a nie inny problem. Teoretyzuję, ale może?

Dodam (może to ma znaczenie), on był wcześniej w innej firmie, z której go wyrejestrowałam na koniec listopada, gdzie 3 miesiące wcześniej rejestrowałam go bez problemów
12
Płatnik 9 (8) / Odp: Błąd ZUA w chwili wysyłki mimo aktualizacji komponentów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 15 Grudzień 2014, 20:11:50 »
Proponuję rozpocząć 'boje' od aktualizacji do wersji 'F' - to powinno pomóc.

Ponieważ to baza Access trudno będzie rozwiązać problem na odległość bo gorzej będzie z podaniem do zastosowania zapytań diagnostycznych do bazy.
13
Płatnik 9 (8) / Odp: Błąd ZUA w chwili wysyłki mimo aktualizacji komponentów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez payroll dnia 15 Grudzień 2014, 19:08:17 »
1. Czy to jest nowy płatnik, czy podmiot, który funkcjonuje od dłuższego czasu a teraz został włączony do IPP? WERSJA 9.01.001A, FUNKCJONUJE OD 2013R
2. Proszę sprawdzić, czy otwierając to ZUA -> Narzędzia -> Pokaż kartotekę ubezpieczonego pojawia się okno z danymi, a jeżeli tak czy są to dane tego ubezpieczonego. TAK
3. Jaka to jest baza - Access czy SQL i czy jeżeli SQL to znana jest obsługa programu MS Management Studio i wykonywania zapytań SQL? ACCESS
14
Płatnik 9 (8) / Odp: Błąd ZUA w chwili wysyłki mimo aktualizacji komponentów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 15 Grudzień 2014, 18:27:04 »
1. Czy to jest nowy płatnik, czy podmiot, który funkcjonuje od dłuższego czasu a teraz został włączony do IPP?
2. Proszę sprawdzić, czy otwierając to ZUA -> Narzędzia -> Pokaż kartotekę ubezpieczonego pojawia się okno z danymi, a jeżeli tak czy są to dane tego ubezpieczonego.
3. Jaka to jest baza - Access czy SQL i czy jeżeli SQL to znana jest obsługa programu MS Management Studio i wykonywania zapytań SQL?
15
Płatnik 9 (8) / Odp: Błąd ZUA w chwili wysyłki mimo aktualizacji komponentów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez payroll dnia 15 Grudzień 2014, 18:12:16 »
pierwotne
16
Płatnik 9 (8) / Odp: Błąd ZUA w chwili wysyłki mimo aktualizacji komponentów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 15 Grudzień 2014, 15:34:10 »
Czy to ZUA pierwotne czy ew. zmiana/korekta?
17
Płatnik 9 (8) / Odp: Błąd ZUA w chwili wysyłki mimo aktualizacji komponentów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez payroll dnia 15 Grudzień 2014, 10:43:14 »
na pewno ZUA
18
Płatnik 9 (8) / Odp: Błąd ZUA w chwili wysyłki mimo aktualizacji komponentów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 15 Grudzień 2014, 08:43:21 »
Czy to na pewno chodzi o ZUA? Czy nie jest wysyłany jednocześnie np. dokument ZCNA?
19
Płatnik 9 (8) / Odp: płatnik9 i 4 ubezpieczonych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 15 Grudzień 2014, 08:42:14 »
teraz robie rca i niestety gdy chce je zatwierdzić pojawia się zbłą krtyczny :
Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane ubezpieczonego nie zostały zidentyfikowane w ZUS."

Do momentu kiedy ubezpieczony nie zostanie potwierdzony w ZUS dokumentów w jego udziałem nie można wysłać.

Proszę robić Administracja -> Aktualizuj komponenty program i dane płatnika co jakiś czas do momentu kiedy w rejestrze ubezpieczonych ubezpieczeni otrzymają status 'Potwierdzony w ZUS'

Wtedy dopiero uda się wysłać dokumenty rozliczeniowe.
20
Płatnik 9 (8) / Błąd ZUA w chwili wysyłki mimo aktualizacji komponentów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez payroll dnia 15 Grudzień 2014, 00:10:26 »
Witam,
w przypadku jednego pracownika nie mogę wysłać ZUA, pojawia się komunikat "Dokument nie może być wysłany, ponieważ dane ubezpieczonego nie zostały zidentyfikowane w ZUS" nr błędu 61000101

- w tym samym czasie dla innych osób poszły zgłoszenia bez problemu
- aktualizacja komponentów (wielokrotnie)
- błąd występuje tylko dla jednego pracownika
- sam dokument oraz zestaw weryfikuje się jako poprawny, błąd krytyczny pojawia się dopiero w momencie wysyłki do ZUSu
- w innej firmie zgłoszenia idą bez problemu
- ubezpieczony był usunięty i wprowadzony jeszcze raz, nie pomogło
poproszę o info
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10