Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Zagadnienia techniczne / Odp: płatnik zawiesza się
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 19 Listopad 2014, 08:41:21 »
w błędach windy doczytałem problem z operacjami we/wy

Dokładnie jakie to błędy?
Jaki na stacjach zainstalowany jest program AV/zapora?
12
Płatnik 9 (8) / Odp: Stracona baza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 19 Listopad 2014, 08:40:24 »
Trzeba napisać pismo do ZUS o wydanie plików KEDU za okres od-do. I to wszystko. ZUS wygeneruje pliki, które trzeba wczytać do Płatnika.
13
Płatnik 9 (8) / Stracona baza.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lajo78 dnia 19 Listopad 2014, 08:10:15 »
Witam, utraciłem bazę płatnika a ostatnią archiwizację mam z lutego. Poradzi mi ktoś co mam zrobić w tej sytuacji, słyszałem że można wystąpić do zus o pliki KEDU. Jak to wygląda w praktyce? Proszę o odpowiedź.
14
Zagadnienia techniczne / Odp: płatnik zawiesza się
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Greg dnia 18 Listopad 2014, 23:38:03 »
Mam ten sam problem, nowy system Win 8.1 64bit, podstawowe programy tzn. open office, comarch optima, windows mail i PŁATNIK
wszystko smiga, tylko Płatnik się zawiesza (brak odpowiedzi) w momencie wysyłki zestawu a dokładnie w momencie pobierania plików aktualizacji,
o dziwo po 15-20min. zestaw się wysyła, jeszcze nie miałem takiego zonka
sprawdzam na wszystkie sposoby i nic
w błędach windy doczytałem problem z operacjami we/wy
może kogoś dopadł ten sam problem, możliwe że rozwiązanie jest banalne, a może jednak nie?
15
Płatnik 9 (8) / Odp: "nastąpił problem przy wywołaniu funkcji WerDok"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 17 Listopad 2014, 09:40:28 »
Błąd WyliczDRA
Nie można uzyskać dostępu do usuniętego obiektu.
Nazwa obiektu: SQLiteConnection.

Ten błąd sugeruje kłopoty z dostępem do bazy adresowej - sLU_Adres.sqlite w lokalizacji C:\ProgramData\Asseco Poland SA\Płatnik

Sprawdź prawa dostępu do tych danych
16
Płatnik 9 (8) / Odp: "nastąpił problem przy wywołaniu funkcji WerDok"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mareko dnia 17 Listopad 2014, 09:36:56 »
Dochodzą w wersji E nowe ciekawostki:
Błąd WyliczDRA - upłynął limit czasu.

Błąd WyliczDRA
Nie można uzyskać dostępu do usuniętego obiektu.
Nazwa obiektu: SQLiteConnection.

Jestem w kontakcie z COT Zusu.
Na razie dostałem info o podniesieniu Remote Query Timeout na 28800 - jakby 600 było mało.
I otwarciu portu TCP 1433

17
Zagadnienia techniczne / Odp: Nastąpił problem przy wywołaniu funkcji WerDok
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 13 Listopad 2014, 12:16:48 »
To kolegę wygonić po co najmniej dwa browary / jeden za każdy port

:)
18
Zagadnienia techniczne / Odp: Nastąpił problem przy wywołaniu funkcji WerDok
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Adamski dnia 13 Listopad 2014, 12:13:47 »
Dzięki za wersje "C"
Okazało się że na serwerze nie są odblokowane porty TCP 1433 i UDP 1434... akurat kolega bawił się polisami w domenie i zabrał się za konfigurację zapory. Dziwne że na starszej wersji zadziałało.

Dziękuję wszystkim za pomoc :D

Pozdrawiam
19
Zagadnienia techniczne / Odp: Nastąpił problem przy wywołaniu funkcji WerDok
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 12 Listopad 2014, 15:05:18 »
Baza stoi na Windows Srv. 2012 x64, Ms SQL 2008 x64,

Jeżeli możesz to wklej zrzuty z ekranu Management Studio dla właściwości tego serwera - ze wszystkich zakładek.
20
Zagadnienia techniczne / Odp: Nastąpił problem przy wywołaniu funkcji WerDok
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 12 Listopad 2014, 14:59:58 »
Nie mam u nikogo problemu z tym komunikatem WerDok, abym mógł to zobaczyć w realu i przetestować - u wszystkich Klienów Płatnik działa bez zarzutu. Próba symulowania go nie udaje się.
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10