Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Płatnik 9 (8) / Muli weryfikacja i wyliczanie płatnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Muli weryfikacja dnia 09 Luty 2015, 21:30:50 »
witam,
           od nowego roku Płatnik strasznie się muli podczas "wylicz" i "weryfikuj" oraz importowania danych z programu kadr.
12
Płatnik 9 (8) / błąd wysyłki
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nowy2014 dnia 09 Luty 2015, 20:46:49 »
Jakiś czas temu wysłałam deklaracje pokazało mi że wysłane wydrukowało ale nie mogłam pobrać potwierdzenia. Chciałam usunąć plik i wpisać na nowo ale nie mogę. W zusie też nie mają tych deklaracji czyli one nie zostały wysłane. Co zrobić? Nie mogę wysłać ponownie bo pokazuje mi komunikat, że taka deklaracja istnieje
13
Zagadnienia techniczne / archiwizacja Płatnika wieloma firmami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Alberter dnia 09 Luty 2015, 17:14:33 »
Muszę wtrącić parę słów od siebie. Niezmiernie fajne forum, odnalazłem tutaj w samej rzeczy wiele korzystnych tematów, jakie dały mi do myślenia. Sami forumowicze też niezmiernie mili oraz pomocni. W samej rzeczy robicie wielką robotę. Korzystne, pożyteczne, niesłychanie wciągające i dla mnie, jako amatora traktowane niczym świątynia. Sporo się uczę i na pewno będę dalej odwiedzać Wasze zakątki.

----------------------------------------
akcesoria górnicze, bardy górnicze, lampy górnicze, prezenty górnicze, upominki górnicze
14
Płatnik 9 (8) / Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jhgjgj dnia 07 Luty 2015, 19:45:24 »
U mnie wystarczylo nadac prawa administratora DLA WSZYSTKICH nie tylko na konto na ktorym jestesmy(admina mialem). Potem z poziomu konsoli dac (z katalogu z platnikiem) RejAsm.exe SlownikiY.dll i tyle. Jak nie ustawilem praw admina to aplikacja nie mogla dostac sie do rejestru systemu.
Moj system to Windows 7 x64
15
Zagadnienia techniczne / Odp: płatnik zawiesza się
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 03 Luty 2015, 17:02:24 »
Całość była w kom. 5 i opisana jest tutaj -> http://forumplatnika.pl/index.php/topic,444.0.html
16
Zagadnienia techniczne / Odp: płatnik zawiesza się
« Ostatnia wiadomość wysłana przez advert dnia 03 Luty 2015, 16:49:55 »
Ok sam sobie odpowiem: winny był ESET, trzeba dodać płatnika do wykluczeń
17
Zagadnienia techniczne / Odp: Import dokumentów - krok 5/6
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Joker dnia 03 Luty 2015, 16:28:38 »
Katalog jest D:\Platnik\baza.mdb.
Robiłem przeniesienie do nowej bazy *mdb.
Nic to nie dało.
18
Płatnik 9 (8) / Odp: Informacja dla osoby ubezpieczonej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marzenna dnia 03 Luty 2015, 16:03:51 »
dzięki wielkie za podpowiedź :)
19
Płatnik 9 (8) / Odp: Informacja dla osoby ubezpieczonej
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 03 Luty 2015, 15:56:45 »
To zaznaczanie jest trochę mylące. Proszę nie zaznaczać nikogo to wtedy nie będzie drukowało się pojedyńczo.

W kreatorze w kroku 4 nie zmieniać zaznaczenia, w kroku 6 zaznaczyć 'Wydruk' i po wybraniu 'Twórz' w kroku 7 nic nie zaznaczać tylko nacisnąć 'Zakończ'
20
Zagadnienia techniczne / Odp: Import dokumentów - krok 5/6
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 03 Luty 2015, 15:52:13 »
Po prostu muszę odczekać 'swój' czas czyli ok. 2 godzin na krok 5/6 czyli 'łączenie z serwerem \\..\\baza.mdb'.

No bez przesady :) 2h to kosmos.
Z zapisu ścieżki bazy domyślam się, że leży w jakimś 'głębokim' katalogu. Proszę spróbować przenieść ją do 'płytszego' katalogu.

Cytuj
2. Zainstalować nową bazę *.mdb i przenieść do niej dane jw.
Ale wątpię czy to przyniesie jakikolwiek skutek.
Ta baza ma tylko 220MB. Nie powinna sprawiać takich problemów.

220MB to 'mało' przynajmniej w sensie opisanego problemu.
Proszę zrobić przeniesienie do nowej czystej bazy lub testowo konwersję do SQL'a
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10