Autor Wątek: Problem z instalacją - WRFSL  (Przeczytany 16569 razy)

cypis

  • Gość
Problem z instalacją - WRFSL
« dnia: 15 Grudzień 2013, 20:31:38 »
Po zainstalowaniu wersji 9, gdy chcę uruchomić Płatnika pojawia się błąd "Nie został poprawnie zainstalowany WRSFL (brak interfejsu). Program Płatnik nie bedzie funkcjonował poprawnie. Zainstaluj samodzielnie pakiet WRSFL lub ponów instalacje programu Płatnik".
Po kliknięciu Ok mogę się zalogować i mam następny komunikat "Nie udało się załadować interfejsu zasilania słowników. Program nie będzie działał prawidłowo. Skontaktuj się z dostawcą oprogramowania lub zainstaluj program ponownie".
Próbowałem kilka razy ponownie, odinstalowywując poprzedni, czyszcząc rejestry - bez efektu.
Próbowałem zainstalować  pakiet WRFSL samodzielnie (jest w katalogu Płatnika), instalacja Ok ale Płatnik w dalszym ciągu wyświetla błąd. Mało tego w menu Start-Asseco..- Płatnik -WRFSL -Słowniki weryfikacji " gdy uruchamiam pokazuje , że są zainstalowane. A Płatnik ich nie widzi.

Mam XP SP3 z Framework 4.0, msxml4 sp2, WSE 3.0. Zainstalowane wszystkie aktualizacje (Windows update nic już nie znajduje).
Odinstalowywałem WRSFL, WRF, WRFKL z panelu sterowania , instalowałem na nowo i nic.
Odinstalowałem msxml i zainstalowałem po instalacji Płatnika i nic. Przeinstalowałem Płatnika i nic.
Mam ten problem na kilku konputerach, na pozostałych (teoretycznie takich samych) chodzi bez problemu.

Obawiam się, że ASSECO czegoś nie przewidziało i taki problem może mieć kilka (kilkanaście ?) procent użytkowników.

Szukam rozwiązania.

Pozdrawiam




Offline DarekD

  • Zaawansowany
  • ***
  • Wiadomości: 473
  • Reputacja: +70/-0
    • InnerSoft
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Grudzień 2013, 08:56:55 »
1. Usuń Płatnika 9
2. wejdz do panelu sterowania i odinstaluj wszystkie programy związane z Płatnikiem - WRFSL, ...
3. uruchom ponownie komputer
4. zainstaluj Płatnika z prawami administratora

cypis

  • Gość
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Grudzień 2013, 10:13:05 »
Zrobiłem to dwa dni temu, dodatkowo wyczyściłem rejestr i usunąłem powiązane katalogi i ten sam efekt po ponownej instalacji Płatnika.
WRFSL - Płatnik nie widzi.

Pozdrawiam

rattkaa

  • Gość
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Grudzień 2013, 10:52:06 »
u mnie to samo dalej błędy, co mam zrobić?

Offline swistak

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Problem z instalacją - WRFSL - SOLVED?
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Grudzień 2013, 15:27:04 »
Cześć

w win7 64-bit - ale to chyba nie ma znaczenia
 TRZEBA SIĘ ZALOGOWAĆ _JAKO_ Administrator (normalnie uaktywnić to konto), a nie uruchomić z prawami Admina
wtedy ładnie się instaluje bez błedu (że niby nie znalazł katalogu) i WRFSL i inne chodzą

zauważyłem że po instalacji Płatnika muszą być 3 moduły w Menu start\  Programy \ Asseco \ *

zajeło mi to kilka godzin
:)

dajcie znać, jeżeli to pomaga :-)

Pozdrawiam
Marek

choyrack

  • Gość
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Grudzień 2013, 13:29:48 »
@swistak: Nie pomaga. Wszystkie instalacje robię z lokalnego konta Administratora i cały czas mam ten problem.
Jestem też w kontakcie z supportem płatnika - już realizowałem kilka ich pomysłów ale na razie żaden nie przyniósł efektu.

Trek

  • Gość
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Grudzień 2013, 13:43:57 »
Mam identyczny problem
Cały czas to samo WRFSL..
Po konsultacjach z infolinia bez zmian.
Wszystkie opcje przerobione. Przeinstalowane xx razy na 4 różnych kompach.
pomocy

PC-COMP

  • Gość
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Grudzień 2013, 16:23:41 »
Witam. Miałem ten sam problem i nic nie pomagało a okazało się że w komputerze jest wirus którego nie widział żaden program antywirusowy tylko Combofix.exe znalazł go i potem bez problemu zainstalował się Płatnik 9 i zrobił aktualizację. Dajcie znać czy pomogło...

Star

  • Gość
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Grudzień 2013, 21:33:57 »
To by były jaja.. chociaż to mało prawdopodobne, a jaki konkretnie wirus ? Sprawdzę w poniedziałek jeśli tak to masz browarka u mnie

PC-COMP

  • Gość
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Grudzień 2013, 14:56:57 »
Były to jakieś trojany z numerkami w nazwie i dodatkowo znalazłem zależność, że gdy miałem włożonego pena który tworzył dysk F: to Płatnik zapisywał dopiero wtedy pliki tymczasowe aktualizacji na niego i mógł dokonać aktualizacji i wysyłki do ZUS bez niego nie dokonywał aktualizacji

cypis

  • Gość
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Grudzień 2013, 21:57:32 »
Przeskanowałem Combofixem - nic nie znalazł.
Na wszelki wypadek po raz setny odinstalowałem Płatnika, zresetowałem komputer, usunąłem folder Asseco z Program Files, sprawdziłem czy odinstalowały się komponenty WR*, sprawdziłem czy nie pozostały śmieci w Rejestrze, zresetowałem komputer, ponownie zainstalowałem Płatnika. Instalacja bez błędu. Jak nie działało tak nie działa.

cypis

  • Gość
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #11 dnia: 21 Grudzień 2013, 23:27:59 »
Były to jakieś trojany z numerkami w nazwie i dodatkowo znalazłem zależność, że gdy miałem włożonego pena który tworzył dysk F: to Płatnik zapisywał dopiero wtedy pliki tymczasowe aktualizacji na niego i mógł dokonać aktualizacji i wysyłki do ZUS bez niego nie dokonywał aktualizacji

Próbowałem zainstalować na pendrivie. Po zainstalowaniu zachowuje się identycznie jak na dysku - tem sam błąd z WRFSL.

Dobra Rada

  • Gość
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #12 dnia: 30 Grudzień 2013, 09:53:35 »
Może pomoże pobranie jeszcze raz nowej  "instalki"


karluk

  • Gość
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #13 dnia: 30 Grudzień 2013, 10:20:07 »
U mnie pomogło, jak w katalogu Płatnika wybrałam WRFSLx86.exe i zrobiłam napraw, uruchomiłam ponownie program i błąd już nie wyskakuje. Co najdziwniejsze program wgrywałam w piątek, było wszystko w porządku a dziś od rana pokazywało ten błąd  :-\

Filtry

  • Gość
Odp: Problem z instalacją - WRFSL
« Odpowiedź #14 dnia: 31 Grudzień 2013, 13:20:22 »
Czy u kogoś udało się rozwiązać problem? U mnie pojawia się identyczna sytuacja z tymi błędami.